Als je offline marketing en online marketing goed combineert kan het conversie verhogend werken. Vaak is dat wel voor grotere bedrijven landelijk weggelegd, maar voor lokale bedrijven kan het ook super interessant zijn. Dit moet je wel met een gedegen onderzoek doen anders is het weg gooien van je geld. Hoe je dat doet? Lees verder! Hoe je online marketing en offline marketing kan plannenVoordat je offline marketing in gaat zetten is het verstandig om eerst te onderzoeken in welke periode dit voor jou het interessantste kan zijn. Ga een in gesprek met een reclame bedrijf. Zij hebben ervaring met het plannen hiervan en kunnen je goed adviseren. Door te kijken naar eigen ervaring qua drukkere periodes en online marketing te gebruiken om via data de meest gunstige seizoenen vast te stellen; kan je een goede inschatting maken! Het kan ook geen kwaad om eerst een paar proefperiodes in te plannen om zo erachter te komen welke periodes voor jouw bedrijf het meest interessant kunnen zijn. Hoe je meerdere marketingkanalen op elkaar afstemZorg dat je reclame-uitingen die je offline gebruikt ook online goed zichtbaar zijn. Vaak is je advertentie namelijk een trigger voor mensen, alleen zullen ze niet altijd je bedrijfsnaam onthouden. Als ze bijvoorbeeld een bestickerde auto voorbij zien rijden en vervolgens denken “dat wil ik ook wel’, maar niet goed hebben gezien hoe het bedrijf heet; wordt dit vaak gezocht op google. Als ze dan één jouw auto hebben zien rijden en twee jou online vinden via SEO of SEA, dan heb je een grote kans dat je meer opvalt! Zo kan je online en offline marketing op elkaar in laten spelen. Voor SEO of SEA zijn er genoeg zoekmachine marketing bedrijven die hierop gespecialiseerd zijn en je goed kunnen ondersteunen! 100 % succes!Doe het niet alleen! Jij hebt verstand van jouw product of dienst, alleen is dit echt een andere sport. Laat een reclame bedrijf je helpen, zodat je kan leren en vervolgens kan je het prima zelf oppakken! |
https://allinone-media.nl/ |
