Website vertalen

https://duitsewebsite.nl/website-vertalen/

Website vertalen is een goede optie wanneer je een Duitse website wil opzetten, want het zal je veel tijd besparen doordat je wat van het oude content kunt hergebruiken. Je moet natuurlijk nier hiermee te ver gaan en alles letterlijk vertalen Nederlands Duits.

 

Gedeelte van de website vertalen

 

Bij het vertalen van de website, moet je enkel een gedeelte van je Nederlandse website vertalen Nederlands Duits. Hierbij moet je denken aan de productinformatie, want feiten blijven hetzelfde in elke taal en ze vertalen goed. De Duitse consumenten zijn dan ook gek op feiten en verzamelen vaak veel informatie, voordat ze een product kopen. Het vertalen Nederlands Duits van je productinformatie kan je dus alleen helpen.

 

Wat je niet moeten vertalen is de marketing gedeelte en je verkoop praatjes, want de Duitse consumenten zijn heel anders, dan de Nederlandse consumenten. Waar de Nederlanders goed reageren op woorden, zoals goedkoper, betere kwaliteit en sneller. Werkt dit totaal niet op de Duitse consumenten, want zij verwachten dit al allemaal. Wat wel op hun werkt zijn feiten en hiervoor moet je goede producten hebben. Wanneer je goede producten hebt en informatie hierover beschikbaar hebt, zul je veel meer kans hebben op succes.

 

Linkbuilding voor de Duitse website

 

De website vertalen en een Duitse website opzetten alleen, is niet voldoende, want wanneer de Duitse website er eenmaal staat, moet je er ook linkbuilding voor doen, want anders word de website niet gevonden. Hierbij moet je ook vanaf het begin beginnen en op zoek gaan naar Duitse links. Hou hierbij rekening dat je veel meer links nodig hebt en veel meer tijd erin moet steken, om dezelfde resultaten te bereiken dat je in Nederland bereikt. Dit komt doordat in Duitsland er veel meer concurrentie is voor zoekwoorden. Dit is dan ook logisch als je kijkt naar de Duitse online markt, met meer dan 80 miljoen mensen en het is ook nog eens de grootste online markt in Nederland. Je kunt trouwens wel de artikels van je Nederlandse links vertalen naar Duits en zo wat geld besparen.

 

Wanneer je het linkbuilding goed doet en mensen vinden je website, zul je wel veel meer klanten aantrekken, dan je in Nederland zou doen en dit is het tijd waard dat je erin steekt. Als de website ook nog eens in correct Duits is opgezet en het spreekt de Duitse consumenten aan, dan heb je grote kans dat je ook daadwerkelijk producten gaat verkopen.

http://duitsewebsite.nl